  • Data: 2018-02-05 21:17:28
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-05 o 19:40, mol styropianowy pisze:

    > No więć tak to wygląda zabawa ze styropianem, nie masz praktycznie
    > zadnej możliwości sprawdzenia tego co kupiłeś i każdy chandlowiec moze
    Może Tobie ale mnie żaden
    ------------------------------------^^^^^^^^^^^ nic nie sprzedawał, a Ty
    też nie kupuj.

    > ci wcisnąć co chce, oszukać też może każdy a ty się dowiesz jak ci
    > posadza siądzie, lub popęka. Jak siadło, czy pękło, to powinieneś pobrać
    > próbki, dać do laboratorium i się sądzić o odszkodowania, ale na to
    > trzeba dużo czasu i pieniędzy a ty pewnie nie masz i tego i tego.
    Mam to i to ale nie będę się sądził bo to nic nie da.

    > Ja żyje na takim świecie że dobrze wiem jak oszukują i kradną wykonawcy,
    > zamiast 10cm styropianu, czy betonu w posadzce, to dadzą 8cm i przy
    > 100m2 podłogi mają metr sześcienny do odsprzedania.
    Jasne i potem za darmo doleją ci betonu :) szkoda słów, poza tym sam
    kupowałe i układałem cały styropian w domu, więc wiem co mam i ile,
    sądzę że na tym można skończyć jałową dyskusję, bo ja o chlebie a Ty o
    niebie.

    --
    Pozdr
    Janusz