  • Data: 2010-08-13 05:30:04
    Temat: Re: Styropian - pozbede sie
    Od: "Kazimierz Debski" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Kury owszem zjadają odpadki styropianu, malo, widzialem jak ekipie, ktora dom
    > ocieplala, dwie sciany powydziobywaly... Biedne myslay, ze to wapno. Nazarly
    > się tego do syta i parę niestety zdechło.

    Zmieniając dach, równocześnie z innymi materiałami kupiłem styropian na
    ocieplenie stropu. A ponieważ nie miałem go wtedy gdzie dać, stał przez kilka
    dni na podwórku, gdzie chodzą kury. Niestety, musiałem go szybko zbierać, bo
    kury tak się dobrały do niego, że wszystkie narożniki zaokrągliły. Ale przeżyły
    wszystkie, jedna tylko przez tydzień nie mogła dojść do siebie.
    A jak rozkładałem styropian na stropie to musiałem robić ręcznie granulat i
    zasypywać nim brakujące narożniki.

    Kazek