  • 1. Data: 2010-08-12 06:39:17
    Temat: Styropian - pozbede sie
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    Witajcie
    Okazało się, że zostało mi pięć paczek - 10 m2 styropianu elewacyjnego
    14 cm grubości z felcem.
    Jak ktoś akurat takiego by potrzebował, to oddam za bezcen - styropian
    w paczkach kilka dni temu kupiony - ciut za dużo wziąłem, a tutejsza
    kultura budowania sprawia, że takich grubości nie akceptują, zatem już
    przy realizacji zamówienia placowy mi zapowiedział, że nie przyjmie
    zwrotów - nietypowy wymiar.

    Jakby ktoś był chętny i miał sensownie blisko, to proszę o kontakt na
    priv. Oddam za bezcen. :-) Małopolska - powiat gorlicki.

    i jeszcze pytanie... co robicie z odpadkami styropianowymi?
    Publicznego kontenera nie chcę zawalić do pełna, bo będzie to chamstwo
    - po trochę da chyba radę :-) ???, ale czy można w jakiś cywilizowany
    sposób to zutylizować?

    pozdr
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-08-12 06:59:36
    Temat: Re: Styropian - pozbede sie
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie do konca cywilizowany, ale skuteczny - spalic. styro to dosc upierdliwy
    odpad.

    bardziej cywilizowany, pokruszyc na drobne kawalki i w worki na smieci a
    potem do pakowania paczek (znajdziesz pare smieci na allegro, wystawisz i
    bedziesz mial co wkladac do pazek:))))

  • 3. Data: 2010-08-12 07:04:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Gut pisze:
    > nie do konca cywilizowany, ale skuteczny - spalic. styro to dosc
    > upierdliwy odpad.

    Jeśli coś takiego zrobisz - zam wziąłbym udział w linczu ;->

    > bardziej cywilizowany, pokruszyc na drobne kawalki i w worki na smieci a
    > potem do pakowania paczek (znajdziesz pare smieci na allegro, wystawisz
    > i bedziesz mial co wkladac do pazek:))))

    Heh, to mi przypomina patent Billa, Bohatera Galaktyki, na pozbywanie
    się odpadków ;)

  • 4. Data: 2010-08-12 07:14:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeśli coś takiego zrobisz - zam wziąłbym udział w linczu ;->

    nie dziwie sie:) smierdzace i trujace cholerstwo
    ale masz lepszy pomysl zeby termicznie to skurczyc? mozna opalarka ale ilosc
    energii potrzebna do tego i czasu jest kompletnie nieadekwatna do zyskow.
    lepiej jest to cykac do odpadow komunalnych - bo do gruzu np nie mozna, bo
    nie przyjmą na składowisku.

    masz lepszy pomysl na zagospodarowanie odpadkow?

    przytocz:)

  • 5. Data: 2010-08-12 07:32:14
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 12.08.2010 09:14, Michał Gut pisze:

> [...]
    > mozna, bo nie przyjmą na składowisku.
    >
    > masz lepszy pomysl na zagospodarowanie odpadkow?

    aceton
    skutecznie zmniejszy objętość:)
    http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY

  • 6. Data: 2010-08-12 07:49:59
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > aceton
    > skutecznie zmniejszy objętość:)
    > http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY

    dowolny rozcienczalnik/rozpuszczalnik wystarczy

    to, co zostanie po takiej utylizacji, niektórzy sprzedają jako niezły klej
    uniwersalny...

  • 7. Data: 2010-08-12 07:54:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > aceton
    > skutecznie zmniejszy objętość:)
    > http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY

    ha! chemia to zajefajna sprawa jak się ją zna:)
    no to mamy juz swietny sposob na zmniejszenie objetosci.
    aceton jakis strasznie drogi nie jest i mozna ladnie wszystko w nim rozbic:)
    piknie

  • 8. Data: 2010-08-12 07:56:57
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 12 Sie, 09:32, Rafał <r...@o...pl> wrote:

    > aceton
    > skutecznie zmniejszy objętość:)http://www.youtube.com/watch?v=gXjKYuD_AlY

    O acetonie nie pomyślałem (a szkoda, super pomysł ;) ), ale sam sobie
    z odpadami styropianu poradziłem w ten sposób, że większość wyjechała
    ode mnie wraz z całą resztą odpadów budowlanych (folie po paletach z
    pustakami, worki po cemencie, tynku itp, tony puszek po piwie i całe
    mnóstwo innego badziewia) w specjalnie zamówionym kontenerze,
    natomiast resztę, która się potem i tak uzbierała z jakichś dokrętek,
    pokruszyłem na drobno przy pomocy szpadla i wysypałem z niego cienką
    warstwę wokół fundamentu naokoło domu. Nie, nie pytajcie, co mi on tam
    da, bo nie da nic. Za to zniknął mi z oczu i o to głównie chodziło.

    J.

  • 9. Data: 2010-08-12 08:56:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał Gut wrote:
    > nie do konca cywilizowany, ale skuteczny - spalic.

    nie tylko nie cywilizowany ale i karalny.

> [...]
    > smieci a potem do pakowania paczek (znajdziesz pare smieci na
    > allegro, wystawisz i bedziesz mial co wkladac do pazek:))))

    mam nadzieję że taki pakowacz mi sie nie trafi.

  • 10. Data: 2010-08-12 09:43:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > mam nadzieję że taki pakowacz mi sie nie trafi.

    trafi predzej czy pozniej - a jak sie dupnie odkurza te farfocle.
    worek sie zapycha momentalnie a w wodnym pływa na wodzie:)
    dodatkowo przylepia sie do calej rury bo sie elektryzuje