  • Data: 2010-08-12 10:58:11
    Temat: Re: Sufit drewniany czy Teriva ?
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:08f6cdd7-e4ab-4434-91e0-0361cd2527e6@x21g2000yq
    a.googlegroups.com...
    > Zobaczymy jaka bedzie wycena i "chęć" firmy , bo może się okazać że
    > nie "da sie" i koniec a w umowie mam przecież napisane jaki miał być
    > strop i itd ...

    >Gościu oddzwonił i na "szybko" policzył i wyszło mu około 23-25tys zł.
    >Pytałem się o cenę samej Terivy to powiedział że około 8tys zł ..

    Jeśli dobrze pamiętam to Ty tego stopu masz 60mkw
    Nie wiem skąd mu wyszło 23-25 tys. ale ok. Tak to jest z developerami

    >Jednak chyba zrezygnuję z Terivy :(
    >Strop lany powiedział że się nie podejmą bo mają zle doświadczenia ...

    Z czym? Nie potrafią robic czy co?

    >Dzwoniłem do inspektora który nadzoruje budowy tych domów i powiedział
    >mi że strop belkowy jest co około 90 czy też 100cm i aby bezpiecznie
    >położyć na tym płyty OSB i bezpiecznie po poddaszu chodzić robi się
    >taką jakby "kratownicę" czyli zmiesza odległości do około 50-60cm ...
    >Czyli wygląda że płyt OSB nie położę od razu bo od razu wpadnę na dół :
    >(
    >Chyba będę kazał zrobić taką kratownicę ...

    Tak masz w umowie która podpisałes wiec za bardzo nie masz wyjścia.
    Aczkolwiek ja bym tak łatwo nie odpuszczał i próbował zmienić

    >A z Terivą chyba się pożegnam :(

    >Belki według inwestora mają z dobrego źródła i są całkowicie
    >impregnowane (zanurzane w impregnacie).

    W praktyce okaze się że sa zanurzane tylko w barwniku ze śladowa iloscia
    impregnatu. Weżmiesz śrubokręt zarysujesz belkę i okaze się ze barwnik tylko
    na wierzchu.
    Chociaz to bez znaczenia bo nieimpregnowane tez ciebie przezyją.
    Ale jak czytam Twoje posty to widze że bardzo ufasz swojemu developerowi. A
    w sytuacji gdy umówiłes się na cenę z materiałem wykonawcy to on nie ma
    żadnego interesu aby kupować lepszej jakości materiał i płacic drożej. A
    Tobie oczywiście mówi że ma super jakości itp bo co ma powiedzieć;)))

    Krzysiek