  • Data: 2010-08-12 12:15:13
    Temat: Re: Sufit drewniany czy Teriva ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cena normalna rzekłby. Wiem ze gdzie indziej jest drożej ale masz np
    > kanalize, wodociąg itp.
    > Tu gdzie mieszkam tez za taką kasę jak Ty płacisz by wybudowali- standard i
    > jakośc wykonania oczywiście developerski ale takie życie

    Wiesz , były konkurencyjne oferty ale ... na działkach położonych o
    kilkanaście kilometrów dalej , na działkach położonych gdzieś w głębi
    lasu gdzie aby dostać się do działki trzeba jechać spory kawał przez
    las ...
    Te drogi więc nie będą nigdy odśnieżone i itd ...

    Ta oferta były dość blisko Torunia (najbliżej jak sie dało) , a
    osiedle jest położone niemalże przy drodze asfaltowej ...
    To największe atuty ...

    Konkurencja miała fajne domki , ale zawsze było ale ...
    Większość kazała sobie od razu wpłacić całą kasę lub transzami przez
    bank ...
    A ja takiej gotówki nie miałem ...

    Ofert jest sporo , tyle że dużo domków w ciekawych cenach jest na
    działach bardzo oddalonych od miasta i jeszcze gorzej położonych i
    bardzo często na dużo mniejszych działach ...

    Pozstali developerzy trzymają ceny cały czas ...

    W 2007r czy też 2006 powstał w Lubiczu szeregowiec. Nic specjalnego.
    Połowa domków dalej nie sprzedana. Cena "astronomiczna" po 2600zł za
    m2 za dom szeregowy z mini działką i to za powierzchnię całkowitą ! (a
    nie użytkową) ...

    I tak to wygląda ...

    Cena działki tam gdzie sie buduje kosztuje około 60zł za m2.

    Niestety wygląda na to że developerzy i ludzie którzy budują na
    sprzedaż ceny oferowanych przez siebie domów mają delikatnie mówiąc
    wysokie ...