    From: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sufit podwieszany w niskim pomieszczeniu
    Date: Mon, 26 Jan 2009 21:43:17 +0100

    tynkiozdobne.pl napisał(a):
    > Nie, jestem starym wyjadaczem-budowlańcem, który oprócz praktyki, ma łeb na
    > karku, a zajmuję się od kilku lat właśnie dekoracjami.
    [...]
    > I jeszcze jedno. Drażni Cię mój nick? Piszę tu sporadycznie, po
    prostu brak
    > czasu. Czytam za to regularnie, bo jest to jedna z najbardziej
    rzeczowych
    > grup.

    Spokojnie i nienerwowo - nie drazni, tylko wskazuje, ze w branzy
    budowlanej dzialasz zawodowo, wiec i nie dziw sie, ze Tornad odebral tak
    a nie inaczej twoja polemike :)
    Raz jeszcze powtorze - no offence.

    > Jeśli gość ma kupować-
    > zamawiać listewki, wybierać, przebierać, impregnować i się zastanawiać czy
    > się nie wypaczą po zbyt krótkim suszeniu,

    Tu przytakne, ale i Tornad o tym pisal - jakos drewna budowlanego w
    Polszcze jest tak niska, ze az nie potrafie znalezc porownania. A
    najgorsze jest to, ze nie ma praktycznie wyboru (rozsadnego).

    > to niech lepiej kupi już te
    > profile, pomimo, że droższe. Wyjdzie mu to na zdrowie.

    Heh... Moze byc tak, ze masz racje. Ale tez i nie zamykajmy Tornadowi
    ust (albo odlaczajmy klawiature ;) ) bo chlop pisze ciekawie i na temat.
    Sam czasami zaluje, ze okolicznosci nie pozwolily mi zapoznac sie na
    zywca z hamerykanskimi technologiami. Z opisow i opowiadan smiem
    wnioskowac, iz dalbym tam sobie swietnie rade, wynoszac jednoczesnie
    mnostwo cennego doswiadczenia (a chocby i dla wlasnej tylko satysfakcji).

    > Poza tym przeczytaj
    > wątek i powiedz w którym momencie można się zorientować skąd Tornad opisuje
    > swoje doświadczenia?

    No coz... Dzieki dluzszemu podczytywaniu tej grupy, nabralem juz maniery
    "recznego" filtrowania wartosciowych badz ciekawych postow - miedzy
    innymi po nickach lecac, a Tornad znajduje sie w scislej czolowce
    autorow czytanych w pierwszej kolejnosci. :)
    I rowniez dzieki dluzszej obserwacji/lekturze nie potrzebuje za kazdym
    tornadowym postem przydlugiego wstepu i rysu historycznego z opisem jego
    doswiadczen.

    > Ja jestem jak najbardziej za materiałami naturalnymi,
    > ekologią itp. Sam marzę o zwykłej kanadyjce, a nie o ceglanym projekcie :).

    Podobnie jak ja z ta roznica, ze jednak - z naleznym szacunkiem dla
    drewnianej tradycji - preferuje budownictwo ceglane ;)

    > Jednak wiem ile kosztują inwestora poprawki wynikające z zastosowania belek,
    > kantówek, desek i innych wyrobów z naszych tartaków. To temat na inny wątek.

    I tu zgodze sie w calej rozciaglosci - byc moze wlasnie stad biora sie
    moje "ceglane" preferencje.
    Raz jeszcze - przepraszam, jezeli odebrales moje przekomarzania na temat
    twojego nicka jako osobista napasc - nie takie byly moje intencje, a i
    ciesze sie, ze ludzie zyjacy z budownictwa nie wstydza sie swych
    profesji. Zwlaszcza jezeli maja cos ciekawego do powiedzenia.
    Tu wyraze swoj zal, ze przestal pisac na grupe ktos ze Slaska (?) o
    wiele mowiacym nicku "normalnykierownik".