  • Data: 2009-11-20 09:28:54
    Temat: Re: Świetlówka Philips - nie ma to jak być wyruchanym
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:he5jcg$dtk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    Powoli diody LED tanieja i rosna w moc.
    U mnie np firmie powoli przechodzimy w oświetleniu wnętrza urżadzeń
    manipulacujnych na LEDY bo tanie i nie trzeba rozbierac cłego urządzenia
    aby wymienic żarówki co pare miesięcy.
    Najwiekszz dioda led jaka mamy ma 7,5 Wata poboru mocy(nie wiem jak to sie
    na lumeny przekłada), Koszt zakupu niedawno 90 USD. Jest faktycznie super
    jasna i zywotnośc ( gwarancja ) na 100000 godzin.
    W mikroskopach natomiast od kilku lat uzywamy tylko led, nie grzeja , sa
    relatywnie silne, mały pobóer mocy, od około 5 lat zadna jeszcze nie padła.

    --
    photos of rome
    http://rome.net-poland.com