  • Data: 2010-04-03 13:03:36
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> wrote in message
    news:11b50wrkl3yu5.dlg@pooh.priv.pl...
    > Czyli nie pożyła dłużej niż zwykła żarówka :-)

    biorac pod uwage ze kosztowaly ok 8 pln/szt, zakladajac godzine
    swiecenia dziennie, oszczednosc 75W na sztuce i koszt kWh 0,5pln
    oszczedzilem 18 zlotych na kazdej co razem daje dobre trzy stowy
    - to opcja minimum, w rzeczywistosci pewnie kilka razy tyle

    slowem - DOBRE swietlowki kompaktowe maja sens w wielu przypadkach