  • Data: 2010-08-31 19:54:22
    Temat: Re: Świetlówki reflektorowe
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sie, 12:27, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
    > Mam sufi podwieszany z tzw oczkami świetlnymi czyli dziury na żarówki.
    > kiepskie rozwiązanie bo żarówki są drogie i dużo prądu żrą. Myślałem o
    > świetlówkach kompaktowych ale niestety te sa zbyt kompaktowe i połowa
    > żarówki oświetla sufit nad płyta GK.

    też mam takie oczka, ale wkręciłem żarówki energooszczędne w kształcie
    kuli, dokładnie dopasowanej do otworu, wystaje tylko połowa i wszystko
    ładnie wygląda, daje rozproszone światło, choć barwa niekoniecznie
    najlepsza, ale jak tu pisano to jest wada świetlówek, moje są
    kanluxa... jedyne świetlówki jakie są miłe dla mego oka, to wiszące w
    kuchni świetlówki z ikei, też kulki, tylko większe,mają dosyć ciepłą
    przypominającą zwykłą żarówkę, barwę

    pozdrawiam
    s_13