    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: System jednego klucza
    Date: Mon, 5 Jul 2021 18:23:16 +0100

    W dniu 05.07.2021 o 16:54, ptoki pisze:

    > NieMaSzans.
    >
    > Byle mikrokontroler zre pojedyncze mA. Wifi zre dziesiatki mA. Ten reklamowy rok to
    albo jakas fanaberia producenta zeby naiwniakow łowić albo tam jest gdzies napisane
    ze rok ale tylko jak wysyla zdjecie co godzine.

    > O ile moge uznac ze spoko nawet dzien czy dwa kamerka pozyje na akumulatorze o tyle
    nawet trzech tygodni nie uznam za mozliwe.

    pomyślałem to samo, nawet mu to powiedziałem - ale skoro kupił zanim
    zapytał, to zaczekam na pierwsze ładowanie. Ma 2 kamery plus jedną jako
    ringbell, który też nagrywa z detekcją ruchu (chyba nawet jak nikt nie
    wciśnie przycisku)

    > Ale te baterie w zamkach znam. I zgadza sie ze dosyc dlugo trzymaja. W hotelach
    gdzie mialem z nimi stycznosc wymiana baterii byla relatywnie rzadka. Albo byla
    wykonywana planowo tak zeby nie bylo widac zbyt publicznie ze sie to robi. A sama
    wymiana byla szybka.

    > No i te zamki to tez nieglupie byly bo o ile dobrze mi sie wydaje nie mialy zadnego
    polaczenia z systemem o tyle musialy miec dobry zegar bo karta klucz byla kodowana
    czasowo i po wymeldowaniu sie powinna przestac dzialac.

    przypomniało mi się, że z hotelowymi też miałem do czynienia, ale
    jednorazowo i marki nie pamiętam. Salto pracują ze zwykłymi bateriami
    AAA montowanymi od środka
    Nawet jeden taki zamek mam - pewnie uszkodzony, ale nie na tyle, że
    postanowiłem go zatrzymać i reanimować w przyszłości

    Lukasz