    Subject: Re: System jednego klucza
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 14 Jul 2021 21:05:36 +0200

    622ecc85a9fd4e06d0d6acff.jpg

    k-mieszkaniowych.html

    ystemyklucza.pl%2Fimg%2Fcms%2Fzolit%2520intop.jpg&im
    grefurl=https%3A%2F%2Fsystemyklucza.pl%2Fabus-zolit-
    1000%2F30-p30-wkladka-abus-zolit-1000.html&tbnid=G-z
    rfNpSJzwM_M&vet=12ahUKEwjC2s_ym9nxAhULvSoKHWYCDE8QMy
    hAegUIARDHAQ..i&docid=ZFp0yi0RdD1IvM&w=900&h=500&q=z
    abezpieczenie%20wk%C5%82adki%20przed%20rozwierceniem
    &client=firefox-b-d&ved=2ahUKEwjC2s_ym9nxAhULvSoKHWY
    CDE8QMyhAegUIARDHAQ

    ka-abus-zolit-1000.jpg

    > Jeśli włamywali się do skarbców w bankach to znaczy że nie istnieje pojęcie
    odporności na włamanie. Net to twoje przekleństwo. Jest w nim wszystko. I dzięki temu
    możesz stwarzać wrażenie że się na wszystkim znasz.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...