  • Data: 2018-05-01 20:03:26
    Temat: Re: System odzysku wody zlewozmywakowej (tzw. szarej)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z mojego doswiadczenia wychodzi ze duzo wiecej spukan, zwlaszcza jak sa male dzieci.
    Podobno czlowiek powinie sikac minimum piec razy dziennie a kobiety wiecej razy bo
    zbornik maja mniejszy zeby miejsce na dziecko wygospodarowac. Uwazam ze 35 litrow na
    spukiwanie kiblka w domu na osobe dziennie bedzie w sam raz. I to jest tyle co trzeba
    zuzyc na prysznic. Jak woda po dychu to piecset rocznie mozna oszczedzc jak w jakims
    miasteczku woda po trzy dychy poltorak rocznie w kieszeni zostanie. Przy budowie
    nowego domu mozna tak zrobic projekt rur ze w kazdej chwili mozna zalozyc
    oszczedzanie i kosztowac to bedzie tyle co bez oszczedzania albo niewiele wiecej. W
    budynku istniejacym moze byc roznie. W korzystnych warunkach instalacja do
    odzyskiwnia wody moze kosztowac z 500 zlotych zakladajac troche pracy wlasnej. Mnie
    nie warto wykorzystywac dwa razy wody bo place ryczaltem i moge sobie zrobic
    elektrownie na wode z kranu. Co nie znaczy ze problem wysokich oplat za wode nie jest
    mi znany.