    From: "Łukasz C." <a...@r...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szafki do kuchni
    Date: Tue, 25 May 2010 22:11:52 +0200

    Tue, 25 May 2010 12:54:57 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

    > Wymyslilem sobie, ze bede mial 2 rzedy szafek wiszacych - jedne nad
    > drugimi. Pierwszy standardowo cofniety (zeby glowa w nie nie walic) i
    > drugi wystajacy nad ten pierwszy dokladnie na tym samym poziomie co
    > szafki stojace.

    Czyli na jakiej wysokości zaczynałby się ów drugi rząd? Zastanów się czy
    naprawdę potrzebujesz takich pawlaczy. O wyglądzie nie mówię, to kwestia
    gusu...

    > Dzisiaj rozmawialem w jednej z firm wykonujacych
    > kuchnie i chca mnie odwiesc od tego pomyslu z 3 powodow
    > 1. Szafki takie beda bardzo ciezkie i bedzie problem z zamontowaniem
    > ich.

    Nie dramatyzowałbym.

    > 2. Szafka wiszaca na drugiej szafce bedzie utrudniala otwieranie tej
    > na dole. Tu dochodza jeszcze kwestie wykonczenia tych szafek, rzeby to
    > wygladalo estetycznie.
    > 3. Bedzie problem z dostaniem sie do szafek gornych.

    Sam pomysł takich szafek sprawia, że będą wyglądać ciężko. Nie wystarczą Ci
    szafki o jednakowej (powiedzmy 35 cm) głębokości na całej wysokości?

    > Przy okazji mam pytanie dotyczace materialow z jakich szafki takie sie
    > robi. Czy rzeczywiscie obecnie wszystkie szafki robi sie z plyt
    > wiorowych i tylko na wierzch daje sie fornir lub jakis inny plastik?

    Robi się z tego, z czego klient chce.

    --
    ŁC
    Wszystkie kobiety są piękne, tylko nie po wszystkich to widać