    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szafki do kuchni
    Date: Wed, 26 May 2010 01:11:14 +0200

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bf5b1e7f-fc31-4dd3-acd4-

    >Tez zaczynam zastanawiac sie nad wygladem tego. Moj pomysl jest taki,
    >zeby zabudowac kuchnie do samego sufitu (nie chce podwieszanych
    >sufitow) z tad pomysl zabudowania szafkami.

    Ja mam z jednej strony szafki wiszace niskie, nad zlewem ociekarka a obok
    nie wiem co tam. Wysokosc tych szafek 30cm, w sumie dwie wiszace niskie
    szafki, tyle ile potrzeba. Na dole normalnie z blatem. Na drugiej scianie za
    plecami, szafy pelnowymiarowe, cargo, piekarnik, lodowka w zabudowie i takie
    tam. Nie lubie wiszacych szafek. Rozwaz moze jedna sciane w pelnej zabudowie
    jak potrzebujesz wiecej miejsca w szafkach, a z drugiej strony z szafkami
    wiszacymi lub bez. Wysoka zabudowa to u mnie grube boki i gora tworzace
    jakby rame calosci z lakierowanymi frontami. W sumie mam co chcialem i
    jestem w niebo wziety, zona jeszcze bardziej. Cala kuchnia wyglada lekko
    zapewniajac przy tym sporo miejsca na klamoty.

    Pozdro.. TK