  • Data: 2017-06-12 09:36:16
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 01:29:34 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:

    > Kilka fotek, fronty dzisiaj przykręcone ale nie wyregulowane i nie umyte (bez dwóch
    szuflad które dostawca źle zrobił). Pomysł na szafki wiszące "dwugłębokie" pożyczony
    od Adama.Sz
    > https://drive.google.com/drive/folders/0BwG0uFTujEmE
    aWQ4TFpMTmtHQm8

    No i spoko. Ale dwie rzeczy jak dla mnie mocno denerwujace:

    1. Dolne i gorne (tzn. w gornym rzedzie szafek :) polki nie zgrywaja sie -
    tj. maja poprzesuwane szpary. Ani u mnie ani u mojej zony by to nie
    przeszlo - ma byc symetrycznie i rowno - dolne musza oczywiscie tez
    pasowac do gornych :-)

    2. Narozne szafki nie sa ze soba polaczone i skrecone, przez co szpary
    sie rozjezdzaja z reszta :) Ogolnie gorne narozne szafki to zawsze problem
    i jak tylko sie da to lepiej ich unikac :-) Ale da sie to wymierzyc i
    wyregulowac tak, zeby szafki byly mimo wszystko skrecone - wtedy szpary
    sa idealnie rowne jak reszta!

    Pozdro!

    --
    Adam Sz.