  • Data: 2017-06-12 10:31:39
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 09:36:18 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 1. Dolne i gorne (tzn. w gornym rzedzie szafek :) polki nie zgrywaja sie -
    > tj. maja poprzesuwane szpary. Ani u mnie ani u mojej zony by to nie
    > przeszlo - ma byc symetrycznie i rowno - dolne musza oczywiscie tez
    > pasowac do gornych :-)

    Pytałem żonki czy ma być symetria czy kratka - powiedziała że wcale jej na tym nie
    zależy :)

    > 2. Narozne szafki nie sa ze soba polaczone i skrecone, przez co szpary
    > sie rozjezdzaja z reszta :) Ogolnie gorne narozne szafki to zawsze problem
    > i jak tylko sie da to lepiej ich unikac :-) Ale da sie to wymierzyc i
    > wyregulowac tak, zeby szafki byly mimo wszystko skrecone - wtedy szpary
    > sa idealnie rowne jak reszta!

    Szafki są skręcone ze sąsiadami z obu wymiarów. Faktycznie narożne to ciężko
    poustawiać (już same korpusy), a jak proste szafki wpasować w nieproste ściany to już
    kosmos. Jeszcze będę to regulował żeby jak najmniej raziło.
    I tu porada dla założyciela wątku: narożne traktować jako pewne zło konieczne.