  • Data: 2016-04-04 15:16:37
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem budowlancem ale wiem ze w budownictwie tak jak w kazdej dziedzinie
    technicznej w ktorej sie cos wykonuje istnieja przepisy jak dokladnie ma byc
    zrobione. Bez tego nic by sie nie dalo zrobic bo nic by do siebie nie pasowalo. Ale
    po co gdybac jak w necie roi sie od roznych tabelek z ktorych wynika ze np na
    dlugosci pomiarowej powierzchni z jastrychu 1m, przeznaczonej pod okladziny , w
    klasie wykonania normalnej maksy