  • Data: 2016-04-04 16:01:53
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Kot szturchnal. W klasie zwyklej na metrze 4mm a w podwyzszonej 3mm. Przy rozstawie
    punktow pomiarowych 4m wykonawca moze sie pomylic o centymetr w klasie zwyklej. To
    teraz przy roznicy poziomow 2,5 metra przy dwudziestu schodach wyjdzie ile wykonawca
    moze sie pomylic na schodku i ze 4mm to jest max. Przyklad z zycia. Dwa trzy razy w
    tygodniu jestem w nowo zbudowanym budynku pewnego urzedu. Tam gdzie sa powierzchnie
    scian z kafelkami nie uzywali maszynki do ciecia kafelkow. A jak jestem u kogos w
    jego domu to zawsze po rogach widze sztukowania z przycietych kafelkow.

    Uzyskac dokladnosc co do milimetra w szalunku wlasciwie nie ma problemu.
    Ale uzyskac dokladnosc co do milimetra wylewanego betonu juz takie
    proste nie jest. Pewnie mozna by bylo uwgledniajac skurcz betonu,
    stalowy szalunek zeby nie nasiakal itp., tylko po co skoro to i tak
    oblozy sie deskami?

    Pozdro.. TK