  • Data: 2021-05-01 08:44:53
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 19:01, Myjk pisze:
    > Fri, 30 Apr 2021 08:58:50 +0100, ddddddddddddd

    > Znaczy obecna prawica to lewacy? Weź się zdecyduj.

    nie wiem kogo nazywasz obecną prawicą? tych co mają prawo w nazwie?
    Jeśli tak, to niech oni się zdecydują. Tylko wtedy ludzie będą wybierać
    między lewicą a lewicą? Teraz przynajmniej widzą różnicę (w nazwie)

    > Wyjatki potwierdzają regułę.

    jakie wyjątki? nie rozumiem o czym mówisz.

    Mnie zastanawia dlaczego tego typu wypowiedzi:
    https://youtu.be/mDjv2D2Kdss
    nie są regularnie pokazywane. Dlaczego takie głosy nie są natychmiast
    przekazywane do main stream'u? Przecież w żaden sposób nie zaszkodzą, a
    jest szansa że pomogą - nawet jeśli ten lekarz nie miałby racji, to
    mógłby się trafić taki, który by miał. Tylko jak się okaże, że wystarczą
    witaminy albo będzie dobry lek - to po co szczepionki? Przecież zamiast
    straszenia "wszyscy umierają na ulicach" w mediach powinny być
    informacje "jednym z czynników sprzyjających chorobie MOŻĘ BYĆ niedobór
    witaminy D, zaleca się stosowanie takiej a takiej dawki". No ale po co,
    lepiej powiedzieć "siedźcie w domu przez rok, bo trup się ściele na
    ulicach, nasi ludzie już pracują nad zbawieniem dla was, a do tego czasu
    nie chorujcie, bo nie będziemy was leczyć"

    p.s. moje pierwsze wejście do szpitala, ze dwa-trzy tygodnie po
    ogłoszeniu pandemii: przed wejściem zdezynfekowałem się, założyłem
    maskę, rękawiczki... po czym okazało się, że w środku nie ma żadnego
    pacjenta, tylko recepcjonistka, kilku lekarzy, woźny - oczywiście bez
    żadnych środków ochrony. Wtedy dotarło do mnie, że chyba zbyt poważnie
    do tego podchodzę...

    Lukasz