  • Data: 2021-05-02 11:40:02
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 11:10 you wrote:

    > Niekoniecznie tylko do Ciebie, ale skoro już się zgłaszasz -
    > podajesz informacje niepełne lub bez potwierdzenia. Jak np. to o
    > przypadkach śmierci po szczepieniu.

    Możesz dokładniej? Czy to oznacza że nikt po szczepieniu nie umarł, że
    zarzucasz mi kłamstwo?

    > Pytany o nazwę szczepienia, które zaszkodziło Twojej córce, nie
    > jesteś w stanie odpowiedzieć lub zasłaniasz się strachem przed ew.
    > konsekwencjami.

    Zapytam ponownie. Która z tych informacji jest głupotą albo kłamstwem?

    > Tego typu wrzutki od razu we mnie budzą podejrzenie o celowe sianie
    > zamętu i zwątpienia.

    Tu piszesz już lepiej. Bo opisujesz własne odczucia.
    Ale nigdy przenigdy nie zarzucaj nikomu kłamstwa jeśli nie masz na to
    twardych dowodów.

    --
    Pete