  • Data: 2021-05-02 12:55:43
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 01 May 2021 21:22:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Trzy razy byłem z dwoma dzieciakami w szpitalu (ponad tydzień ciurkiem za
    > każdym razem, spanie na przemian z Żoną na podłodze i inne atrakcje) i
    > nawet już nie pamiętam w którym to było szpitalu. Nie pamiętam z jakiego
    > powodu (musiałem Żony dopytać) - a Ty się dziwisz, że ktoś nie pamięta
    > nazwy leku? - żarty :-)

    Ja tam pamiętam w którym szpitalu rodziliśmy, pamiętam też w którym
    szpitalu byłem z młodym przy zapaleniu oskrzeli. A tam nie było zagrożenia
    życia tak jak u Pete.

    > To są z perspektywy czasu nieistotne fakty, a jeśli wiążą się z
    > negatywnymi emocjami to działa wbudowana ochrona mózgu, która wymazuje te
    > złe emocje.

    Nie wiem jaki Ty masz mózg, ale u mnie negatywne (generalnie związane z
    emocjami) zdarzenia właśnie się wbijają w mózg najbardziej i zostają
    najdłużej, pomimo że jestem facetem (patrz niżej). :P

    > Są jednostki, jak moja Żona, która pamięta wszystko - ale to przekleństwo
    > a nie zaleta...

    To akurat dotyczy większości kobiet. :P
    https://www.youtube.com/watch?v=3XjUFYxSxDk

    --