  • Data: 2021-05-02 13:16:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 02 May 2021 11:57:41 +0200, Pete

    > Skoro tak ci zależy na zdrowiu rodziny, to
    > zrób sobie i rodzinie miesięczna kwarantannę. Aż wszyscy będziecie
    > zdrowi. Zaszczepicie się i będziecie żyłki długo i szczęśliwie.

    Ty masz problem z czytaniem czy z rozumieniem tekstu? Chciałem zaszczepić,
    ale nie było szczepionek na rynku! Ja sięteż z tego samego powodu nie
    zaszczepiłem w tym roku!

    > Ale odwal się od reszty społeczeństwa która ma inny pomysł na własne
    > zdrowie.

    To ty się odwal od reszty społeczeństwa i przestań siać ferment i...
    zarazę. Jak ci się nie podoba taki schemat życia w społeczeństwie,
    literalnie odpowiedzialności społecznej, to się wystrzel na Księżyc.

    > Dziękuję bardzo za troskę, ale o własnym zdrowiu t po ja chcę
    > zdecydować. Nie społeczeństwo, sąsiad, Myjk ani rząd.

    Bardzo proszę. Powszechnie te rzeczy oddziałowują na twoje życie, w każdym
    elemencie, a ty udajesz że jak zaprotestujesz na szczepienie to będziesz
    nagle "wolny". Śmiechu warte. No ale złudzenia fajna rzecz.

    > Hola hola.
    > Może mnie z kimś mylisz, ale ja jestem przeciwny _obowiązkowym_
    > szczepionkom.
    > Kto chce, niech w siebie ładuje co chce.
    > Ale nie chcę żeby ktoś decydował co ja chcę.

    Czyli jesteś antyszczepionkowcem, do którego nie przemawiają ani
    statystyki, ani specjaliści. Czyli na temat szczepionek i ich działania
    wiesz "najlepiej". Tylko że nie wiesz kompletnie nic.

    > Może wskaż z łaski swojej które z powyższych jest nieprawdziwe?
    > Albo odszczekaj.

    Wszystko jest nieprawdziwe, bo nie rozumiesz jak działają szczepienia
    zbiorowe.

    > A powiem znany piosenkarz się zaszczepił, trafił do szpitala a dzień po
    > wpisaniu zszedł.
    > Dobry przykład?
    > Taki sam z dupy jak twój.

    Zszedł z jakiego powodu? Też miał covid czy inne wcześniej nabyte zapalenie
    mięśnia sercowego który się zbiegł akurat ze szczepieniem? Widzisz, róznica
    jest taka że piszę o faktach (ksiądz zmarł w wyniku zachorowania na covid,
    choroba zajęła 100% płuc) a ty ZMYŚLASZ. Zresztą to akurat nie ma większego
    znaczenia, miało tylko wykazać że twoje podejście, przekonanie o tym że
    sobie radzisz, jest podejściem absurdalnym. Odmawiasz szczepienia
    (dobrowolnego) bo rzekomo sobie radzisz, ale jak przestaniesz sobie radzić
    to trzeba cię będzie leczyć z (m.in. moje) pieniądze.

    > Więcej pokory.

    Tobie to by się po prostu przydało mniej klepania bez ładu i składu.
    Skupienie się na faktach i statystykach.

    > Zachowaj takie straszenie dla członków swojej rodziny.
    > Pamiętaj że to są ludzie inteligentni, którzy potrafią myśleć.

    Patrząc jak konfabulujesz, jak konfabulują antyszczepionkowcy (choć gość
    który "ruch antyszczepionkowy" wywołał został wielokrotnie zdyskredytowany,
    ba, przyznał się do tego że został opłącony i konfabulował), a także
    obserwując płaskoziemców i innych toczących teorie spiskowe, to mam
    wątpliwości co do myślenia niektórych ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk