  • Data: 2021-06-20 12:45:45
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2021 o 20:10, Myjk pisze:
    > Sat, 19 Jun 2021 10:58:14 +0100, ddddddddddddd

    > Nikt nic nie kasuje.

    tak, kasują. Znika to z YT, FB, Twittera, w tv w ogóle się nie pojawia

    Po prostu niech ci "oświeceni" przeprowadzą RZETELNE
    > badania i podają RZETELNE wyniki dając podparcie dla swoich tez, a potem
    > idą do dyskusji. Póki co wszystkie takie dyskusje kończyły się pogrążeniem
    > takich "oświeconych" (antyszczepionkowców), co nie przeszkodziło im
    > oczywiście jątrzyć dalej, a nawet mogli wtedy uderzyć w retorykę że mają
    > rację a partia (która?) ich próbuje uciszyć.

    daj linka do tych dyskusji lekarzy czy innych autorytetów

    > Oczywiście że pokazują. Ten nurt jest, owszem, jeden, ale podparty
    > badaniami takimi jak one mają być a nie polegające na wyszczekiwaniu tez
    > bez elementarnego podparcia.

    jasne, jedynymi słusznymi badaniami jakie można publikować

    te pojedyncze badania przeciwko można łatwo obalić (np.
    https://journals.lww.com/americantherapeutics/Abstra
    ct/9000/Ivermectin_for_Prevention_and_Treatment_of.9
    8040.aspx
    ), a przecież w niczyim interesie nie jest testować leku, który kosztuje
    grosze...

    > Jaką znowu partę? Reptilianie mają już swoją światową partię?

    Nie wiem kto to Reptilan.Komunistyczną partię. Kto to konkretnie? Sam
    się zastanów kogo słuchasz.

    Lukasz