  • Data: 2021-06-20 15:02:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-15 o 08:38, quent pisze:

    > No ale problem leży w preparacie, który podawany jest ludziom.
    >
    > Co i rusz pojawiają się niepokojące informacje, choćby taka:
    > https://forumdlazycia.wordpress.com/2021/06/03/szcze
    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    > Dlatego mówienie o szczepieniu w kontekście przymusu jest absurdem na
    > tym etapie.

    To jak się zakazisz wirusem to on nie wyprodukuje tego białka?

    Osoby, które się nie zaszczepią, wcześniej czy później i tak się
    spotkają z koronawirusem, który pozostanie w społeczeństwie na długo,
    jak nie na zawsze.

    Z koronawirusem jest jak z powodzią, która nadchodzi. Wiedząc, że
    przyjdzie ta powódź, możesz czekać i liczyć na cud, a powódź jak
    przyjdzie to i tak zabierze wielu członków rodziny oraz Twój dobytek.
    Albo możesz się przygotować i zabezpieczyć, aby zminimalizować straty
    materialne oraz zgony prawie do zera.

    Czy ciemnogród nie potrafi zrozumieć, że sama szczepionka daje
    niewielkie powikłania i znikome prawdopodobieństwo śmierci w zamian
    dając dużą odporność na powikłania pokowidowe i znikome
    prawdopodobieństwo na przebieg zakażenia kowidowego, kończącego się
    śmiercią?

    Restrykcje, które są, są spowodowane dużą ilością zakażeń i związanych z
    nimi powikłań oraz zejść śmiertelnych. Jak tylko zakażalność spadnie do
    poziomu takiego, że covid będzie można uznać za chorobę taką jak każda
    inna np. grypa czy katar to restrykcje zostaną zniesione i paszporty
    covidowe nie będą nikomu potrzebne.

    Ale póki co mamy stan pandemii i są restrykcje, a paszporty covidowe
    mają tylko pozwolić na przemieszczanie się pomiędzy państwami osób,
    które posiadają już odporność i niosą bardzo małe prawdopodobieństwo
    zakażania innych osób. Są to osoby, które przeszły covid lub zostały
    zaszczepione.

    Chcesz to się nie szczep i nie pisz głupot, że ktoś kogoś do czegoś
    zmusza, bo póki co nie ma przymusu szczepienia się. Ale miej na uwadze,
    że covid to nie jest grypa czy katar, które po tygodniu czy dwóch
    przechodzą i tylko w wyjątkowych przypadkach pozostają po nich jakieś
    komplikacje.

    Covid natomiast zabiera zdrowie i życie zbyt często i co ciekawsze nie
    ma reguły, że zdrowych ludzi oszczędza.