  • Data: 2021-07-09 07:00:36
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2021 o 21:27, Uzytkownik pisze:

    > Raczej kolejne lata. Przy obecnym tempie i niechęci do szczepień, stan
    > pandemii potrwa co najmniej do 2023r., albo i jeszcze dłużej, bo wirus
    > szalejący w społeczeństwie będzie mutował.

    mam dla ciebie złą wiadomość - i tak będzie mutował.

    Powstrzymać go może tylko i
    > wyłącznie odporność populacyjna, którą można uzyskać tylko i wyłącznie
    > poprzez szczepienie.

    powiedział specjalizta z telewizora ;)

    > Bezmyślni ludzie nie zdają sobie sprawy, że będąc opieszałymi w
    > szczepieniu, to właśnie oni sprawiają, że będą się pojawiały kolejne
    > mutacje wirusa i umrze spora część społeczeństwa, która nie doczeka się
    > leczenia innych chorób.

    nie doczeka się leczenia, bo leczenie jest wyłączone

    > Kolego ddddddddddddd to właśnie Ty i Tobie podobni będą winni tego, że
    > mama Twojego znajomego może się nie doczekać leczenia, a pandemia, która
    > mogłaby się skończyć już w tym roku, będzie szalała jeszcze przez wiele
    > lat i będzie zbiera swoje żniwo. To właśnie tacy ludzie, którzy
    > doszukują się spisków w szczepieniach będą odpowiedzialni za wiele
    > tysięcy kolejnych zgonów i ciężkich powikłań.

    Nie, to nie ja jestem za tym, żeby zamykać służbę zdrowia, bo lekarze
    powinni leczyć tylko zdrowych.

    > Szczepienie to już nie jest indywidualna sprawa każdego, lecz wspólna
    > sprawa całego społeczeństwa.

    podczas ostatnich 30 lat pandemii grypy nie szczepiłem się i szczepić
    się teraz nie będę. Różni się to tylko tym, że przy grypie można było
    korzystać z opieki zdrowotnej

    > W krajach, gdzie podeszli do szczepień odpowiedzialnie (np Izrael),
    > kończą się obostrzenia i ludzie wracają do normalnego życia.

    A w tych nieodpowiedzialnych śmiertelność jest podobna