    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 9 Sep 2021 15:01:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 23:50:28 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 9 Sep 2021 14:21:49 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...com>, a a
    which one event, process, state or object (a cause) contributes to the production of
    another event, process, state or object (an effect) where the cause is partly
    responsible for the effect, and the effect is partly dependent on the cause. In
    general, a process has many causes, which are also said to be c...

    COVID19 and Patient Died

    E=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCH
    ECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=0

    pacjenta byl znany i zbadany i oceniono, że zaszczepienie nie wywoła zgonu.
> [...]
    > szczepień. No grubo :D
    >
    > Szepnij na forach foliarskich, że potrzebne lepsze "dowody" i aktualny trolling
    > nie przechodzi.
    >
    > PS. W Norwegii w DPS-ach umierało po szczepieniu 400 pacjentów każdego
    > tygodnia.
    > Tym się zajmij.
    > Policz mieszkańców USA i Norwegii -- to przecież musi być gruba sprawa.
    >
    > Jak zgłębisz temat to się okaże, że przed szczepieniem też umierało 400 osób
    > tygodniowo.
    >
    > Wtedy ze zdziwieniem odkryjesz, że szczepionka nie daje nieśmiertelności.
    był fit, czyli zdolny do poddania się szczepieniu i zagwarantował, że jego stan
    zdrowia się nie pogorszy, co będzie skutkowało zgonem.
> [...]
    Nawet jeżeli zmarli po szczepionce (co tylko ty tak twierdzisz + inne szury, bo
    autopsje nie potwierdziły), to wirus wykończyłby ich na pewno.

    Ale jak zmarli po szczepionce i jest causality, to znaczy, że dokonano procedury
    eutanazyjnej na seniorach

    Czy wirus by im zaszkodzil to mydlana hipoteza bo w domu opieki nie mają kontaktu z
    wirusami, a lampa UV-C doskonale likwiduje wirusa i koronawirusa.

    WHO zakazał jej stosowania, ale WHO nie leczy zakażonych, bo to jedynie centralny
    sanepid i administracja

    W Stanach dezynfekcja UV-C ozonem i perhydrolem jest powszechna, także w szkołach.

    ==
> [...]
    > tygodnia.
    > Tym się zajmij.
    > Policz mieszkańców USA i Norwegii -- to przecież musi być gruba sprawa.

    Norwegia, jako lud północy ma analogiczna agendę jak Szwecja, czyli jesteśmy
    wojownikami i o seniorów schorowanych nie dbamy

    Norweski profesor opublikował interesującą pracę w Nature nt. układu immunologicznego
    i odporności na covid po przechorowaniu, zaszczepieniu
    i warto przeczytać.

    Norweski Minister Zdrowia wcześnie zakazał indyjskiej AstraZeneca sfinansowanej przez
    Billa BlueScreen, po przypadkach zakrzepicy i paraliżu.

    Jeżeli nie jestes profesorem medycyny i nie opublikowałeś 5 prac nt. COVID19 w Nature
    to nie trac czasu i nie odpowiadaj, bo robie pranie.