  • Data: 2014-07-16 12:06:54
    Temat: Re: Szerokość łazienki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 16 Jul 2014 01:15:24 +0200, Maciek

    > Czy ktoś mógłby podpowiedzieć na ile realnie może być wąska taka
    > łazienka, bo jakoś wyobrazić sobie tego nie mogę i najchętniej zrobiłbym
    > ze 2m szeroką ;-)

    W obecnym domu mam strasznie badziewiastą łazienkę. Ma 1,40 szerokości,
    alena jednej "ścianie" (przeciwległej do drzwi wejściowych) od wysokości
    1,1m zaczyna się skos dachowy. Łazienka najbardziej upierdliwa w
    użytkowaniu jest przez ten skos, bo jak ktoś stoi przy umywalce (położonej
    na ścianie bez skosu) to ciężko jest się przebić bez walenia głową w skos
    albo upychania drugiej osoby na umywalkę. Ergo, jeśli nie masz skosów to
    starczy 1m szerokości (rozumiem że długość 2,5m wypadnie) i nie powinno być
    klitki.

    --
    Pozdor
    Myjk