  • Data: 2013-07-14 21:09:42
    Temat: Re: Szkic domu i pytanie o strop
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 20:57:20 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ale ja ciągle piszę o b. częstej sytuacji, w której słońca nie ma wcale!
    > Znaczy jest za chmurami ;-)

    Uwierz mi ze moj daszek w niczym nie przeszkadza i takiego swiatla w ogole nie
    zaciemnia :)

    Mam przykladowe zdjecie, stare bo stare bo z budowy ale idealnie pokazuje o czym
    pisze:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1482

    Zdjecie z 14:09, zobacz gdzie sie konczy cien daszka na scianie :-) Taki daszek
    niczego nie zaciemnia, w domu nie jest ponuro - wpada tu mnostwo swiatla ale nie
    bezposredniego :) Z wewnatrz ledwo go widac, bo jest dosc wysoko (na wysokosci okapu
    reszty dachu):

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1383

    Jak ktos ma to od poludnia (ja mam poludniowy zachod) to bez daszku bedzie lipa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.