  • Data: 2010-04-03 11:53:58
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp78f0$sto$1@news.task.gda.pl...
    >W Twoim poście jest jedno prawdziwe słowo; "bzdura".
    > 1. zapytaj strażaków, co sądzą o szkieletach
    > 2. zapytaj tych, co się im szkielet spalił i chcieli uzyskać
    > odszkodowanie. Poza tym we wniosku o ubezpieczenie jest sformułowanie
    > "konstrukcja palna/niepalna" a nie ma pytania, czy drewno jest obite
    > gipsem, czy nie jest

    Ale chodzi o palność w rozumieniu przepisów. Drewno osłonięte przegroda
    niepalną o odpowiedniej odporności ogniowej jest uważane za niepalne.
    A wiadomo ze ubezpieczalnie żyją z niewypłaconych odszkodowan wiec w
    pierwaszej chwili odmowia i trzeba sie sądzić, to takie polskie :/

    Taki text znalazłem:

    b.