  • Date: Tue, 04 May 2010 10:51:03 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szkodnik na działce

    AZ pisze:

    > Miałeś kontakt z tą rasą czy poczytałeś w internecie? Stawiam na to

    Po prostu wiem, jak działają mechanizmy selektywnej hodowli i co oznacza
    "pies pasterski" ;)

    [ciach]

    > Znajdziesz też informację, że na zachodzie Europy to jest popularny pies
    > emerytów. Oni raczej owiec nie pasają.

    To, że coś jest popularne, nie oznacza, że jest rozsądne - przykładem
    jest kupowanie dużych psów, także pasterskich, do bloków w centrum miasta.

    > Działka to też nie jest dobro od developera i jest ciut większa. To
    > zlikwidowane przez poprzednich właścicieli gospodarstwo. Pies ma gdzie
    > ganiać. A w podkrakowskich dolinkach nie trudno go zamęczyć. Wczoraj

    Aaaaa, to przepraszam - jeśli ma teren, to super, teraz tylko go
    uświadomić, gdzie jest granica ;)
    [ciach]

    > - Ogrodzenie na fundamencie (jest) z solidnym wypełnieniem (nie ma).
    > - Bezprzewodowy pastuch.

    A przewodowy?

    > Co do pastucha sprawa jasna. Co do wypełnienia. Będzie tego trochę.
    > Czyli w tej opcji czeka mnie doktorat nad tym "z czego". Wstępnie
    > policzyłem zaproponowane przez Jacka_P sztachety. Cenią się stolarze,
    > przynajmniej na Allegro. Taki rynek, każdy ma policzone co się opłaca.
    > Do tego profil, podkład, farba, wkręty. Ale to z "dodanych" elementów na
    > działce chyba najlepiej będzie wyglądać.

    Jak masz wolną chwilkę - możesz spróbować sam. Wariant ekonomiczny -
    kupić zwykłą najtańszą deskę szalunkową i tylko ją elegancko przyciąć,
    oheblować i zabezpieczyć/pomalować.

    Duża fatyga w sumie to nie jest, a będzie dodatkowa satysfakcja z
    własnoręcznego zrobienia czegoś :)