  • Data: 2012-05-04 11:18:15
    Temat: Re: Sztuczne światło a rośliny
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 May 2012 05:40:32 +0200, Jacek napisał(a):

    > Pewnie sobie wyobrażasz w swoim złośliwym rozumku, że na pewno nie
    > chodzi to o hodowlę aksamitki tylko o coś zdecydowanie mocniejszego np.
    > o "zioło" albo przynajmniej brzózkę smoleńską.
    > Jacek
    >
    > PS
    > Termin oddawania sprawozdań z tego doświadczenia jest bodajże w marcu
    > 2013, a samo doświadczenie jest ponadprogramowym zobowiązaniem uczniów
    > (nie, nie wszystkich w klasie, tylko kilku)

    Mój złośliwy rozumek dziwi się tym bardziej, że dzisiejsi 16-17latkowie nie
    potrafią sami pomyśleć, poszukać pomocy merytorycznej samodzielnie, bo
    temu, że zaprzęgli do roboty tatusiów, to się wcale nie dziwię - cwaniactwo
    i robienie rodziców w tzw balona jest promowane, wystarczy obejrzeć parę
    odcinków "Rodzinka PL"...