  • Data: 2020-10-28 22:39:23
    Temat: Re: Szukam routera sensownego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będę patrzył jak sobie poradzi sam router. Pójdzie na strych,
    > a BTS mam jakieś 800m od chałupy, powinno zasuwać bez anten zewnętrznych.

    wiem że nudny jestem, ale ostatni raz:
    Załóżmy że wejdziesz z telefonem na dach i w szczycie, gdy nikt nie
    korzysta, zrobisz speedtesta i wyjdzie Ci ping 5 transfer 70 megabitów.
    Powtórzysz test w porze obciążenia i wyjdzie Ci ping16 transfer 20 mega
    Czy to są realne wyniki? Zgadzamy się?

    czy w takim przypadku warto inwestować okolice 1 tyś złotych na lepszy
    sprzęt i czego można oczekiwać po nim? szczególnie biorąc pod uwagę, że
    ten gorszy wynik, w 100% zależy od operatora, nie od Twojego sprzętu.
    Ale załóżmy że zależy Ci na szybkości. tyle że w przypadku LTE, przy
    malych plikach, małych paczkach danych, różnica procentowa może być
    duża, ale różnica w czasie, będzie znikoma. części sekundy. gdy jednak
    gadamy o dużych plikach - no to jasne! lepiej coś ściągnąć w 1 minutę
    niż w 3. tyle tak ściągając wykorzystasz transfer miesięczny w pierwszym
    dniu.
    ToMasz