    Date: Mon, 16 Apr 2012 12:08:38 +0200
    From: Miroo <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz

    W dniu 2012-03-31 03:20, Piotr Molski pisze:
    > Dzieeeeki :)
    > Poszukam na bazarkach albo sprubuje zamowic.

    Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
    w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
    zamek i prawie za każdym razem po zamknięciu zatrzaskiem pojawiał się
    lęk - "a wziąłeś klucz?!". Na szczęście zawsze klucz miałem :)

    Zamek miałem, ale nie mam, bo się zepsuł. Na szczęście zaciął się w
    pozycji "otwarty" - klucza nie dało się przekręcić, bębenka nie dało się
    wcisnąć. Może to wyjątkowy przypadek, ale zalecam ostrożność.

    Pozdrawiam
    Miroo