    From: Igus' <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szyby zespolone metnieja po 4 latach
    Date: Sun, 05 Sep 2010 16:24:37 +0200

    Tomasz pisze:

    > Powiedzcie mi czy to jest normalne i po jakim czasie takie szyby
    > zespolone nie nadaja sie do uzytku. Jakie sa wasze doswiadczenia w tym
    > wzgledzie?

    1. Nie. Nie jest to normalne.
    2. Trudno powiedzieć, moje są już 7-dmy rok, mieszkam 5-ty. A w
    niektórych się porozklejały szprosy i mój stolarz przyjechał i wymienił
    bezproblemowo. Ba, ale mój wciąż jeszcze istnieje. Pewnie dlatego, że
    szyby się nierozszczelniają.

    Wydaje się, że najlepsze rozwiązanie to poszukać nowego stolarza i
    wymienić te rozszczelnione szyby. Zwróć też uwagę na to co napisał
    Marek, czy na nowych szybach wewnąrz na listwach są nazwy producenta.
    To ułatwia sprawę.

    BR
    Igus'