  • Data: 2010-09-05 13:24:43
    Temat: Re: Szyby zespolone metnieja po 4 latach
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    news:op.vijxpmnh1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 04-09-2010 o 22:29:11 kiki <k...@k...net> napisał(a):

    >Bez przesady, nie popadaj w paranoję, już wystarczy to co nas otacza,
    >czasami człowiek boi sie otworzyć lodówkę :)

    Ja w nic nie wierzę robotnikom budowlanym i wszystkim robiącym coś dla
    budowlanki. To jeden wielki wałek.
    Mnie na oknach też chcieli strzelić. Wstawili wzmocnienia stalowe w plastiki
    nie od tych okien co powodowało widoczne od początku wygięcia plastiku.
    Rozpiłowałem jedno okno i wywaliłem ich na zbity pysk.

    Co i jak uczynili z szybami tego jeszcze nie wiem. Jeszcze....

    Ogólnie bydlaki, nad którymi trzeba stać, nawet byłem przeprowadzić kontrolę
    wkładek podczas drugiego podejścia, a okna i tak są do regulacji na zimę i
    na wiosnę. W końcu się rozpadną.