  • Data: 2016-06-05 10:44:18
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-05 o 10:11, Ghost pisze:

    > No, i dlatego nic z tego nie będzie - jaki deweloper zejdzie do kosztów,
    > o których mowa? No chyba, że będą to mieszkania na poziomie lat 50
    > ubiegłego wieku (kible na korytarzu i kozy jako ogrzewanie).

    Dlaczego nikt nie zajrzy sobie do źródeł?
    Przecież to program sprzed 20 lat, do którego założenia zmian przyjeto
    chyba we wrześniu ubiegłego roku.
    (ustawa o wspieraniu niektórych form budownictwa mieszkaniowego jest z
    1996! roku
    zmiany z 2015)
    A Wy tu dyskutujecie jakie będa czynsze?
    Przecież to jest w tej ustawie.
    Wiadomo kto będzie kredytował,
    określono też w założeniach kto będzie
    miał dostęp do projektu/finansowania (dostanie kontrakt)
    Deweloperzy klasyczni raczej się nie łapią,
    ale przeróżne spółki znajomych królika z pewnością
    (przekształceni deweloperzy jako znający branżę)
    Określono jakie są warunki płacenia mniejszego czynszu,
    i jakie trzeba składać oświadczenia o dochodach
    i jakie są zwyżki przewidziane jak sytuacja finansowa się poprawi itp