  • Data: 2010-07-23 06:18:57
    Temat: Re: TV 26
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:n0bg46hftom39mpadnbm0517tcc52uqbva@4ax.com...

    > a ktos porownuje inne rozmiary? czytamy ze zrozumieniem punkty

    Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

    > O ile?

    za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli
    interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

    > ze..?

    ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich
    na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

    > podajac przyklad starego telewizora, wykonanego w innej technologii i z
    > inna jakoscia,
    > ktora dziala 16 lat, jako argument na dlugosc zycia wspolczesnych tv,
    > wykazujesz sie
    > totalna naiwnoscia i w pewnym sensie ignorancja tematu
    >
    > ze o zakladaniu zycia kolejnych 16 lat w tym samym pokoju (i zwiazanym
    > z tym brakiem potrzeby wymiany tv na wiekszy) nie wspomne; niech zgadne:
    > jestes nastolatkiem, ktory zycje z rodziacami jeszcze?

    Pudlo :-)
    a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje
    (wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze
    10 lat).
    Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV
    (tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)