  • Data: 2021-12-14 17:47:07
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2021 o 16:41, Kris pisze:
> [...]

    Rząd wielkości? Bez przesady. 15 tys. zł za taką robotę to chyba byłoby
    przegięcie.

    Chyba nie miałeś na myśli 150zł?

    > Rząd wielkości może nie ale tak na bogato to 500zl
    > Jednak znając życie w okolicach weekendu pojawi sie tu wpis specjalisty od
    wszystkiego w którym uzasadni on że do montażu takiej skrzynki to konieczne
    uprawnienia z literkami z połowy alfabetu a za 1500zl to tylko Zenek w beretce zrobi

    Cavalino! Ja na Twoim miejscu brał bym takiego fachowca, który Ci to
    zrobi za 500zł na bogato.

    Tylko zapłać dopiero po wykonanej robocie i po sprawdzeniu czy wszystko
    działa jak należy, a materiały załatw samemu to będzie jeszcze taniej,
    bo tacy oszuści-handlarze to próbują skroić klienta. Myślę, że więcej
    jak 50-100zł za samą robotę nie powinien dostać.

    Tylko nie kupuj czasami na FB, bo tam masa oszustów, którzy oszukują
    ludzi handlując przez konta założone na fałszywe dane.