  • Data: 2021-12-14 20:33:28
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 20:16:14 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Zapomniałem jeszcze dopisać jakieś wyłączniki nadmiarowo-prądowe 1-f 16A.
    >
    > Zabezpieczenie mufy 3-fazowej 32A jest stanowczo za duże dla gniazd 16A.
    >
    > Mają być 3 gniazda to 3 sztuki B16 1-fazowe - ok. 40zł.

    I właśnie dlatego ludzie pytają po grupach, zamiast brać fachowca ;)
    Przyjmujesz najgorszy możliwy wariant, zamiast dopytać... ;) a jak klient się zgodzi,
    to czego by nie było na miejscu, to obniżki nie będzie ;)

    1. po *** 2 różnicówki 3f? i to za 150-200 jak był już link za 100?
    2. skąd ten kabel ziemny? Być może istniejący kabel zasilający budynek ma odpowiedni
    przekrój, a garaż jest bryle...
    3. uziemienie - przecież jakieś aktualnie jest, dlaczego doliczasz nowe?
    4. miało być bez gniazd i osprzętu.. chyba - cena za samą "rozdzielnię"

    Sam mam baaaardzo negatywe doswiadczenia po takim fachowcu... wzięty bez konsultacji
    ze mną, przez podwykonawcę, a mi chcial wystawić jakiś chory rachunek, nie mając
    pojęcia czego wymaga tauron do podpiecia pradu ;)