  • Data: 2021-12-14 18:20:12
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 17:47:10 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > .
    >
    > Tylko zapłać dopiero po wykonanej robocie i po sprawdzeniu czy wszystko
    > działa jak należy, a materiały załatw samemu to będzie jeszcze taniej,
    > bo tacy oszuści-handlarze to próbują skroić klienta. Myślę, że więcej
    > jak 50-100zł za samą robotę nie powinien dostać.

    50-100zł za roboczogodzinę to trochę przesadzasz jeśli to jednorazowe zlecenie.
    200zl za podpięcie tych kilku przewodów to wg mnie uczciwą cena.
    Robota banalna przecież
    A osprzęt ile kosztuje to wyżej linki były.

    > Tylko nie kupuj czasami na FB, bo tam masa oszustów, którzy oszukują
    > ludzi handlując przez konta założone na fałszywe dane.
    FB na dzisiaj w pewnych branżach to najlepszy kanał sprzedaży. U kupna
    Ps
    Coś co wystawiłem na olx(nieprzydasie) przez kilka dni zero odzewu
    Wystawiłem to samo na marketplace i w ciągu godziny dogadana sprzedaż.
    A w do końca dnia jeszcze 17 wiadomości od zainteresowanych. Z Olx zero.