  • Data: 2021-12-14 21:50:40
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2021 o 11:06, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 14.12.2021 o 10:58, Cavallino pisze:
    > [...]
    ielnica-natynkowa-1x6-11135152928

    > Może liczył też różnicówkę...ale całość nie powinna przekroczyć
    > 200-300zł max.

    Rozdzielnicę + różnicówka 3f + zabezpieczenia nadprądowe gniazd siłowych
    400V 32A + zabezpieczenia gniazd 230V 16A przynajmniej 3 szt?

    Skoro ogarniesz mi takie coś za 300zł to zapraszam do współpracy. Tylko
    stawiam warunek, że ma nie być żadnej chińszczyzny, która doprowadzi do
    pożaru.