  • Data: 2021-12-14 22:15:20
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 21:50:07 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    zgodzi, to czego by nie było na miejscu, to obniżki nie będzie ;)
    > Jaki najgorszy?

    w sensie, że wszystko trzeba od nowa robić

    > Gdzie napisałem, że 2 różnicówki?

    no tu:
    > Różnicówka 3-fazowa - 150-200zł
    > Wyłącznik różnicowo-prądowy 3f B32 (bo ma być 22kW) - ok. 100zł.

    > Odważyłbyś się komuś zainstalować różnicówkę za 100zł LCTec po
    > przebojach jakie ta chińska firma odwaliła z ogranicznikami przepięć,
    > które doprowadzały do pożarów rozdzielnic i domów?

    różnicówka to różnicówka ;)

    > ma być podłączona wprost do przyłącza w ogrodzeniu.
    no fakt, nie doczytałem, ale pytanie było o cenę samej skrzynki... reszta była
    wyceniona wg autora postu OK

    > Gdzie jest to uziemienie? W garażu? Cavallino nic na ten temat nie
    > pisał. Skąd masz takie informacje?

    dlatego napisałem, że dopytać się powinno ;) przecież ma aktualnie zasilanie, czyli
    wymagane uziemienie powinno być...

    > A może Ci chodzi o to w złączu? Nie wolno stosować tego uziemienia do
    > ochrony budynków. Każdy budynek zasilany z przyłącza musi posiadać
    > własne uziemienie.

    nie znalazłem info, że to oddzielny garaz, a jeśli oddzielny, to aktualnie chyba ma
    "prąd", czyli ja bym zakładał, że wszystko jest legalnie, zgodnie z przepisami...

    > Acha... i na podstawie jednego doświadczenia oceniasz wszystkich innych.

    szczerze? robiłem remont mieszkania, stawiałem na wsi chałupę... na lekko licząc
    kilkunastu fachowców (w sensie ekip) tylko jedna była sensowna, od instalacji CO,
    woda, CWU, kanalizacja
    reszta to totalna porażka, niby polecani... itp... np."autoryzowany" montażysta
    okien...
    dodatkowo miałem na działce ekipę z urzędu gminy (chyba przetarg wygrali) robiącą
    kanalizację... to się nawet do kabaretu nie nadaje :(