  • Data: 2021-12-15 00:15:27
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2021 o 10:49, LordBluzg(R) pisze:

    > No. Podałem linka do gotowca, nie chiński za 100zł

    Gdzie tam wsadzisz różnicówkę 3f i nadprądowe 3f + ze 3 szt. 1f?

    Jak doradzasz to doradzaj z głową. A jak nie masz o tym pojęcia to
    czytaj co inni mają do powiedzenia i się ucz.

    > Tam są już gniazda i to dość dobre, kable. Brakuje bezpiecznika i
    > powieszenia tego na scianie.
    >
    > Za 1400zł chcesz przyczepić kable zasilajacy i wieszać to na ścianie?

    Póki co to nawet Cavalino nie wie co tam chciał wsadzić elektryk.

    Może w cenie tej rozdzielnicy chciał jeszcze wykonać uziom?