  • Data: 2021-12-15 00:02:34
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.12.2021 15:15, LordBluzg(R) wrote:

    > Tak tylko dodam, że "stare elektryki" lubią montować metalowe
    > szafki/rozdzielnie. Osobiście nie mam zaufania bo mnie kiedyś jebła taka
    > szafka u znajomka, bo się kabelek odłączył i dotknął obudowy a PE gdzieś
    > się upaliło czy nie kontaktowało a druga sprawa to są drogie i rdzewieją.

    niby tak, z drugiej strony w krainie deszczowców, zacieków, rdzy, grzyba
    w domach i szkoleń okresowych z zakresu wiązania sznurowadeł - czyli w
    UK - takie skrzynki (metalowe) są od kilku lat wymagane - ponoć jak ma
    się palić, to nie przepali skrzynki. Podobnie z resztą metalowe
    mocowania kabli na trasach ewakuacyjnych (co często oznacza "wszędzie")
    - czyli jak korytko pcv, to musi mieć dodatkowe uchwyty metalowe

    Lukasz