  • Data: 2021-12-17 20:10:54
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 17 grudnia 2021 o 19:54:26 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Ostatnie moje "zmiany nawyków" - akumulatory do auta, dostawa kurierem,
    > odbiór starego też przez kuriera, koszt - o 50 zł niższy niż w sklepie z
    > akumulatorami.

    Dokładnie tak rozwiązuje ten problem dla aut w rodzinie.
    > Mrożone mięso (barf) dla psa - też kurier. Wizamrożoneększy wybór i zawsze paczki
    > po 12-15kg przyjeżdżają całkowicie .

    Próbowałem ale poległem
    Tylko jeden z moich darmozjadow żre surowe.
    Ale świeże. Mrożonego nie zezre.
    Na szczęście świeże mięcho tanie to mu kupuje świeże.
    Reszta suchy pokarm żre. W cenie 2 razy wyższej za kg jak schab w Biedronce.
    Niestety.
    > W "zwykłym" sklepie z odzieżą/obuwiem byłem może ze 3 lata temu. Ubranie
    > robocze/buty/rękawice/ochraniacze - wszystko dostarcza kurier lub
    > paczkomat.

    Dokładnie mam tak samo. Z racji wzrostu ubrania tylko vis net.
    Czasami pasujące koszulki żoną w kik trafi