  • Data: 2021-12-17 19:53:45
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2021 o 19:45 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Świat się zmienił, nie trzeba nigdzie ganiać za kurierem, jak przesyłka
    > przy zamówieniu mam być do 13 - tej następnego dnia - to będzie. Jak ma
    > być w sobotę - to też będzie.
    > InPost paczkomatami zdemolował rynek kurierski. Za chwilę nie będzie
    > niczego poza inPostem...

    Ostatnie moje "zmiany nawyków" - akumulatory do auta, dostawa kurierem,
    odbiór starego też przez kuriera, koszt - o 50 zł niższy niż w sklepie z
    akumulatorami.
    Mrożone mięso (barf) dla psa - też kurier. Większy wybór i zawsze paczki
    po 12-15kg przyjeżdżają całkowicie zamrożone.
    W "zwykłym" sklepie z odzieżą/obuwiem byłem może ze 3 lata temu. Ubranie
    robocze/buty/rękawice/ochraniacze - wszystko dostarcza kurier lub
    paczkomat.

    TG