  • Data: 2011-12-21 09:19:23
    Temat: Re: Taki tam spam
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty to wiesz i ja to wiem, ale jak już wcześniej wspomniałeś dla państwa
    > jesteś niemal złodziejem. Jakbyś jeszcze nie pił wódki i nie palił
    > papierosów - to w tym momencie stajesz się głównym wrogiem publicznym.
    > Zdaje się, że dużo jeździsz a więc zużywasz dużo obciążonego dużymi
    > podatkami paliwa - to taka okoliczność łagodząca :)

    podatków płacę dużo więcej niż statystyczny etatowiec, nawet licząc z
    50 % uzyskiem...
    a jak państwo zechce te kury zarzynać, to nie jest jedyne... są inne
    kurniki...:-)

    > Ale zobaczysz - lobby związków zawodowych spowoduje, że kiedyś w końcu
    > znowu staniesz się "porządnym" obywatelem i nie będziesz płacił podatku
    > tylko od 50% dochodów :)

    właśnie po raz kolejny czekam, co wyjdzie z zapowiedzi obcięcia
    artystom tego i owego, zaraz się kilka gwiazdek serialowych oburzy,
    pan "szef wszystkich artystów" a prywatnie gitarowy biznesmen,
    pomądrzy się w tefałenie, jakiś stary i uznany laureat oscara wyrazi
    swoje żenua, inny stary aktor szabelką pomacha,a lobby chałturników
    zacznie krecią robotę i po cichu, cichusieńku... zostanie tak, jak
    było...:-)

    pozdrawiam
    s_13