  • Data: 2010-12-08 15:53:13
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Za moja przyczyną? Ja jestem tego sprawcą?

    Zależy na kogo głosowałeś. Z tego co piszesz wynika, że bynajmniej nie na
    prawicę.

    > A jak nikt nie spąłcui to co sie stanie Twoim zdaniem? Jak jest Twoja
    > wizja?

    Pisałem już w którejś odnodze wątku.

    > Przypominam że mamy 2010rok więc może coś aktualnego napisz.

    Toż pisałem przecież, że socjalizm opanował całą UE i USA. W Chinach teraz
    jest rozwój, bogacą się. Mają USA w kieszeni. USA zresztą dziś to zombie
    praktycznie.
    Odnośnie do historii to lekceważenie wydażeń sprzed 50 lat wstecz jest IMO
    sporą dawką ignorancji.