  • Data: 2010-12-08 21:27:18
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idopqi$4s1$1@news.onet.pl...

    > co nie znaczy oczywiście, że będzie w okolicy ładnie: Powstaną setki
    > potworków ze skośnymi dachami koślawymi kolumienkami wieżyczkami,
    > szprosami i przyporami ze styropianu.

    Nastawiają cały las jednakowych domów i człowiek ma póxniej problem, aby
    trafić do swojego domu :)
    Mam rodzinkę, która mieszka na osiedlu pełnych takich bliźniaków z jednego
    projektu. Dobrze, ze chociaż znalazł się tam jeden lekarz, który powiesił
    sobie szyld z rekalamą, bo wczęsniej zawsze miałem problem aby trafić do
    rodzinki. Oni z resztą się śmnieją, że też mieli problemy.
    Przejedź się po starych miastach. Pooglądaj. Jak myślisz, dlaczego te miasta
    tak urzekają ludzi swym urokiem ? Włąśnie na różnorodność architektury i jej
    niepowtarzalność. Budynkiu choć podobne, choć z tego samego stylu to są
    jednak inne. Miejsca te są łatwo rozpoznawalne i rozróżnialne w
    przeciwieństwie do obecnych, szkaradnych noclegowni, gdzie stąją takie same
    budynki. Choć same jako takie bywają ładne to w gąszczu takiej samej
    zabudowy tracą swoją "osobowość" i urodę.
    Dlatego też jestem za całkowitym liberalizmem w budownictwie. Niech każdy
    stawia co chce i takie jakie chce.