  • Data: 2010-12-08 22:32:05
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Plumpi napisał:
> [...]

    To dlaczego nie kupisz działki tam gdzie można takie domy budować ? Jak
    to mówią w szwajcarskim banku, gdy szeptem mówisz, że chcesz wpłacić
    pięć baniek euro ? Bieda to żaden wstyd.

> [...]
    > trafić do swojego domu :)
    > Mam rodzinkę, która mieszka na osiedlu pełnych takich bliźniaków z
    > jednego projektu. Dobrze, ze chociaż znalazł się tam jeden lekarz, który
    > powiesił sobie szyld z rekalamą, bo wczęsniej zawsze miałem problem aby
    > trafić do rodzinki. Oni z resztą się śmnieją, że też mieli problemy.
    > Przejedź się po starych miastach. Pooglądaj. Jak myślisz, dlaczego te
    > miasta tak urzekają ludzi swym urokiem ? Włąśnie na różnorodność
    > architektury i jej niepowtarzalność. Budynkiu choć podobne, choć z tego

    Gada się jak do ściany. Teraz też możesz budować różne domy wg, różnych
    projektów, choć podobne, spełniające tylko określone parametry :ilość
    kondygnacji, kąt nachylenia dachu. - Przy czym zwróć uwagę, że kąt
    nachylenia dachu, wysokość domu, może być zakładana na odpowiednim
    poziomie ze względu na strefę wiatrową, opady śniegu itd. A poza tym
    zobacz, praktycznie wszystkie dworki szlacheckie z określonego okresu są
    takie same. I co są przez to brzydkie ?
    Miejsca te są łatwo rozpoznawalne i

    pewnie i będzie pięknie jak tu
    http://raider55.blox.pl/html